Wij zijn Henk en Tineke van der Weerd. We fokken sinds 2001 Welsh Sectie B pony's . Tevens rijden wij aangespannen. Wij doen mee aan diverse keuringen. Elk jaar proberen wij met 1 of 2 B hengsten deel te nemen aan de Centrale Hengstenkeuring  van het Ned.Welshpony en Cob Stamboek . Tot op heden hebben wij 7 zelf gefokte hengsten geregistreerd gekregen als Stamboekhengsten. (Zie foto's) Warmtebron's Hielke, Warmtebron's Napoleon, Warmtebron's Fifty-Fifty, Warmtebron's Mister Sandman ,Warmtebron's Lucardi en Warmtebron's Luther King en Warmtebrons Disgeridoo Didgeridoo

 

WARMTEBRON'S HIELKE  geboren 2004  Donkere vos     Beste 3 jarige op de CHK

Staat bij ons ter dekking zolang hij leeft.

WARMTEBRON'S NAPOLEON  geboren 2011  Donker bruin stekelharig . Napoleon loopt nu internationaal in een 4 span  in België.

WARMTEBRON'S FIFTY-FIFTY  geboren 2012                       Verkocht naar Amerika voor de sport

WARMTEBRON'S MISTER SANDMAN    geboren 2014   donkere vos 

Verkocht voor de sport aan Dimitri Schrijver en Kessy de Feber

Warmtebron's Lucardi M.Lucille V. Warmtebron's Fifty-Fifty geboren 2016     

Verkocht aan Dhr.Goumans. Nu in Amerika in de sport

Warmtebron's Luther King  M. Lucille   V.Warmtebron's Hielke  geboren 2018    Verkocht, loopt in de sport in Amerika

Warmtebrons Didgeridoo   M. Warmtebrons Mona Lisa     Verkocht voor de sport