Wij zijn Henk en Tineke van der Weerd. We fokken sinds 2001 Welsh Sectie B pony's . Tevens rijden wij aangespannen. Wij doen mee aan diverse keuringen. Elk jaar proberen wij met 1 of 2 B hengsten deel te nemen aan de Centrale Hengstenkeuring van het Ned.Welshpony en Cob Stamboek . Tot op heden hebben wij 7 zelf gefokte hengsten geregistreerd gekregen als Stamboekhengsten. (Zie foto's) Warmtebron's Hielke, Warmtebron's Napoleon, Warmtebron's Fifty-Fifty, Warmtebron's Mister Sandman ,Warmtebron's Lucardi en Warmtebron's Luther King en Warmtebrons Disgeridoo Didgeridoo
WARMTEBRON'S HIELKE geboren 2004 Donkere vos Beste 3 jarige op de CHK
Staat bij ons ter dekking zolang hij leeft.
WARMTEBRON'S NAPOLEON geboren 2011 Donker bruin stekelharig . Napoleon loopt nu internationaal in een 4 span in België.
WARMTEBRON'S FIFTY-FIFTY geboren 2012 Verkocht naar Amerika voor de sport
WARMTEBRON'S MISTER SANDMAN geboren 2014 donkere vos
Verkocht voor de sport aan Dimitri Schrijver en Kessy de Feber
Warmtebron's Lucardi M.Lucille V. Warmtebron's Fifty-Fifty geboren 2016
Verkocht aan Dhr.Goumans. Nu in Amerika in de sport
Warmtebron's Luther King M. Lucille V.Warmtebron's Hielke geboren 2018 Verkocht, loopt in de sport in Amerika
Warmtebrons Didgeridoo M. Warmtebrons Mona Lisa Verkocht voor de sport